donderdag 30 mei 2013

Ruilweek, dag 4

Dag allemaal,
vandaag is alweer de vierde dag van de ruilweek
bij Effie maakt.
 
Vandaag kun je reageren op dit leuke gehaakte
poppendekentje. Het is een klein dekentje van
ongeveer 30 bij 40 cm.
 
Laat een reactie achter als je wilt ruilen en geef
eventueel aan wat je te ruil hebt. Dat hoeft niet hoor,
het mag voor mij (of voor de kinderen)
ook een verrassing blijven.
 
Fijne dag allemaal!
 
Psssssssssssssssssssssss
Je kunt ook nog steeds reageren op de items van dag 1, dag 2 en dag 3.
 
 

6 opmerkingen:

  1. Ooh wat schattig! Ik wil graag met je ruilen...er zijn hier nog wat koude popjes in huis;-)
    En dan stuur ik je een verrassing pakketje op:-)
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die vind ik wel heel erg leuk. Mijn meiden zeker ook. En zelf ben ik niet zo'n haakster.
    Ik zou wel willen ruilen met een leuk geflockt t-shirt, wat vrolijk gebloemde lapjes of... misschien bedenk ik morgen nog wel iets,

    Groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik vind 't zo'n snoezig dekentje. Je mag me ook wel iets vragen hoor om te ruilen. Misschien heb ik het wel.

      Verwijderen
  3. I'm in! Ik zat al de hele week te lonken naar je ruilsels, maar nu heb je me omgekregen hoor!
    voor jou (nou ja, voor boevemans of de meiden) heb ik twee leuke lappen stof, grijs met robot-opdruk (katoen?, denk ik, niet stretch in elk geval). als je wilt mail ik foto's.
    en verder heb ik nog iets voor jouzelf, waar je volgens mij heel blij van wordt....das een verrassing maar de hint is: jurkje seventies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa deze vind ik ook super! Zal een leuk verassingspakketje voor je samenstellen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails